miercuri, 13 aprilie 2011

Fragmente din cartea Zero Limite-Joe Vitale, Dr Hew Len

Pacea incepe cu mine.

Problemele mele sunt amintiri reluate in subconstientul meu. Problemele mele nu au nimic de a face cu altcineva, cu un loc sau cu o situatie.

Cand am de-a face cu probleme generate de amintiri recurente, trebuie sa aleg. Pot sa raman blocat sau il pot ruga peDumnezeu si ma elibereze de ele transformandu-le, readucandu-mi astfel mintea in starea sa originara, acea de zero, de vid al memoriei libere. Cand memoria mea este libera, eu devin un Sine Divin pentru ca Divinitatea m-a creat dupa chipul si asemanarea sa.

Cand subconstientul meu intra in acea stare zero, se afla dincolo de timp, dincolo de limite, se afla intr-o zona a nemuririi,a infinitului.

Atunci cand amintirile ma ghideaza, subconstientul meu este prizonier al timpului, al locului, problemelor, nesigurantei, haosului, gandirii, confruntarii cu problemele ai al rezolvarii lor. Cand le dau voie amintirilor si ma conduca, renunt la claritatea mintii, precum si la alinierea cu voia Divinitatii.

Fara aceasta aliniere nu exista inspiratie. Fara inspiratie nu exista un scop.

{…}

Exista patru expresii pe care trebuie sa le repetati adresandu-le Divinitatii pentru a va purifica.

,,Te iubesc."

,,Imi pare rau."

,,Te rog sa ma ierti."

,,Multumesc."

{…}

La un moment dat, dr. Hew Len m-a dat peste cap spunand ca singura alegere pe care putem sa o facem este sa ne purificam sau nu.

- Te supui fie amintirilor, fie inspiratiei, a explicat el. Asta este.

I-am raspuns:

- Intotdeauna le-am spus altora ca au posibilitatea de a alege si actioneze inspirat sau nu. Acesta este liberul arbitru.

Divinitatea iti trimite un mesaj si tu poti alege si actionezi sau nu. Daca actionezi, totul este bine. Daca nu, poti avea probleme.

- Alegerea pe care o poti face este sa te purifici sau nu, a spus el. Cand esti purificat si vine inspiratia, tu doar actionezi.

Nu te mai gandegti. Daca stai pe ganduri, atunci compari inspiratia cu ceva si acel termen de comparatie este o amintire.

Sterge amintirea si nu vei mai avea de ales, vei avea doar inspiratia si vei actiona fara sa te mai gandesti. Asta-i tot.

Cind ne aflam in starea zero, acolo unde nu sunt limite, nu pofi face altceva decat ceea ce trebuie sa faci. Asta este.

,,E ca si cum am face parte dintr-o simfonie imensa, a explicat dr. Hew Len. Fiecare dintre noi canta la un instrument.

Si eu cant la unul. Si cititorii au instrumentele lor.

Nici unul nu este la fel. Pentru ca fiecare sa se bucure si concertul si aiba loc, fiecare trebuie sa-si cante partitura lui, si nu altceva.

Problemele apar cand nu vrem sa cantam la instrument sau cand considerim ca altcineva are o partitura mai buna.

Asta inseamna amintirea."

Am realizat ca, in organizarea unui concert, este nevoie si de oameni care se ocupa cu decorul, cu publicitatea ai curiatenia. Fiecare are un rol al lui.

M-am gandit, de asemenea, la oamenii pe care ii cunoscgi care pareau si nu stie care era metoda ce le adusese succes.

Dar tot ce face un om de succes este sa fie el insusi. Isi joaca rolul in marele scenariu al universului.

Adevarul este ca eu doar cant la instrumentul ce mi s-a incredintat pentru concertul vietii.

Cand jucam rolul ce ni s-a dat, si eu asta fac, lumea funcqioneaza cum trebuie. Atunci cand incercam sa luam

rolul altcuiva apar problemele.

- Cine a stabilit aceste roluri? l-am intrebat pe dr. Hew Len.

- Divinitatea, a raspuns eI. Zero.

- Cand au fost stabilite?

- Mult inainte ca tu sau eu si fi aparut pe acest pamant.

- Asta inseamna ca liberul arbitru nu exista deloc? Ca suntem obligati si ne jucam rolul?

- Esti inzestrat cu liber arbitru, a spus el. Esti creatorul propriei vieti odata cu fiecare clipa cand respiri, dar pentru

ca sa traiesti de la zero trebuie mai intai si renunti la amintirile care exista.

Trebuie sa recunosc ca nu ingelegeam in totalitate. Dar partea pe care o ingelegeam era cea care spunea ca eu trebuie

sa imi joc rolul. Daca fac asa, atunci sunt o piesa din jocul de puzzle al vietii, una care si-a gasit locul. Dar daca incerc sa

imi gasesc locul in alta parte a jocului, nu ma voi potrivi acolo si intreaga reprezentare existentiala va fi compromisa.

- Mintea ta constienta va incerca sa inteleaga totul, m-a lamurit dr. Hew Len. Dar mintea ta constienta vede doar

15 informatii o data, in timp ce alte 15 milioane care exista in acea clipa vor fi trecute cu vederea. Mintea ta constienta

habar nu are ce se intampla.

Asta chiar nu era deloc linistitor.

Cel putin, nu pentru mintea mea constienta.

2 comentarii:

  1. Pe mine m-a schimbat in gandire aceasta carte si a juns sa fie o carte de capatai.
    Se poate gasi pe scribd la adresa;
    http://www.scribd.com/doc/56047732/Zero-Limite
    O zi plina de lumina!

    RăspundețiȘtergere