miercuri, 21 noiembrie 2012

LOVE MANTRA

Traducere după Jefree Oswald
Va trebui să ascultați această mantră timp de 45 de zile, pentru a avea rezultatele scontate vizibile. Sugestiile trebuie să fie implantate în subconștient, pentru a se manifesta apoi în viața de zi cu zi. După metoda doctorului Coue, repetați aceste afirmații dimineața la trezire și seara înainte de culcare. Pentru a obține maximum de beneficii din această meditație, vă invit să eliberați cele mai profunde emoții, care să însoțească fiecare afirmație, conferindu-i un plus de putere. Repetați fiecare afirmație de trei ori. Puteți rosti tare sau în gând fiecare mantră. Secretul este să vizualizați rezultatul pe care doriți să-l aveți. El se va manifesta imediat în viața voastră. Cu cât vă relaxați mai mult și vă bucurați mai mult de experiența aceasta, cu atât mai repede veți putea manifesta exact ceea ce doriți să se întâmple în viața voastră, cu condiția să nu cereți ceva care să fie împotriva voastră sau să vă facă rău. Repetarea fiecărei mantre va planta semințele în subconștientul vostru și va pregăti un viitor de aur. Folosiți-vă imaginația și bucurați-vă din toată inima de ceea ce creați. Priviți cum mantra se va manifesta în viața voastră. Iubirea pe care o așteptați și ființa iubită se vor materializa efectiv, posibilitățile de realizare practică crescând exponențial, pe măsură ce se adună zilele de exercițiu. Dacă doriți să vedeți schimbări profunde pozitive în viața voastră, va trebui să faceți acest exercițiu timp de 45 de zile. Ascultați această meditație imediat după ce vă treziți dimineața și seara înainte de culcare. 

Așezați-vă cât mai comod. Relaxați-vă. Lăsați corpul să-și aleagă cea mai confortabilă poziție și mintea să se liniștească. Spuneți : Minte liniștită, inimă deschisă, relaxare totală. Urmăriți-vă respirația. Lăsați corpul să respire pentru voi. Relaxați-vă. Nu faceți nimic. Doar respirați. Relaxați-vă. Respirați profund. Cu cât va fi relaxarea mai profundă, cu atât mai ușor se vor face atât vindecarea relațiilor cât și atragerea iubirii vieții voastre. Ceea ce ați visat de atâta timp, se va îîmplini fără putință de tăgadă. Această călătorie vă va permite să creați un spațiu sacru în interiorul inimii voastre și să vă conectați la sufletul geamăn sau la sufletul pereche, care va apare și va rămâne ( dacă doriți acest lucru) alături de voi pentru totdeauna. Această conexiune va crește în interior și vă va aduce sufletul pereche sau jumătatea de care aveți nevoie, pentru a redeveni întregi. Este atât de bine să vă relaxați ! Aveți la dispoziție 30 de secunde pentru a vă hotârî ce doriți să manifestați – vindecarea relațiilor sau atragerea sufletului pereche și exprimați-vă apoi în mod clar intenția. Imaginați-vă un glob uriaș de energie aurie deasupra capului vostru. Din acest glob pătrunde prin creștetul capului vostru un șuvoi de energie, care coboară de-a lungul coloanei vertebrale. Permiteți corpului să experimenteze energia din acest glob auriu. Simțiți energia adunată în partea de sus a capului, în creier. Urmăriți efectul energiei în jurul ochilor, obrajilor, pe față, pe obraji, pe piept...
Eliberați orice tensiune din corp. Lăsați deoparte toate neplăcerile, blocajele și suferințele. Toate se topesc ca o bucată de unt într-o zi călduroasă de vară. Totul se relaxaeză, se echilibrează, se vindecă. Scanați-vă corpul pentru a descoperi orice urmă de tensiune din cap și a o detensiona. Pătrundeți adânc în inima voastră. Simțiți cum energia vindecătoare a iubirii vă cuprinde tot trupul. Oftați profund, de trei ori, eliberând tot stresul. Inspirați iubire, expirați blocajele, neplăcerile, dezamăgirile, nereușitele din viața voastră sentimentală.
Imaginați-vă că sunteți o fântână arteziană și că din creștetul capului vostru se revarsă lumină aurie, vindecătoare și vă scaldă trupul, vă vindecă și vă echilibrează aura. Vă simțiți bine, incredibil de bine, relaxați, profund relaxați, scăldați de fântâna aurie. Cu fiecare inspirație, atrageți energie aurie prin chakra rădăcină și o împingeți în sus pe coloana vertebrală, până sus la chakra coroană, pentru ca apoi s-o răsfirați evantai, ca o fântână arteziană,din creștetul capului vostru, până jos la călcâie.
AFIRMAȚII
1. Mă iubesc și mă accept exact așa cum sunt
2. Sunt o ploaie (un duș) de iubire pentru mine și pentru alții
3. Cea mai înaltă formă de iubire se află în interiorul inimii mele chiar în acest moment
4. Sunt sursa infinită a iubirii
5. Mintea mea este tăcută și în pace, inima mea este eschisă și plină de iubire
6. Toată iubirea de care am nevoie se află deja în minme, chiar în acest moment
7. Las să plece orice rezistență în fața iubirii și spun bun venit iubirii în inima mea – o las să curgă în inima mea
8. Ceilalți mă apreciază și mă iubesc, dicolo de visele mele cele mai îndrăznețe
9. Mă simt în siguranță și iubit necondiționat în orice experiență pe care o trăiesc sau în orice situație se creează
10. Sunt înconjurat de oameni care mă iubesc
11. Îmi iubesc viața, mă iubesc pe mine și pe toți cei care îmi stau alături
12. Ceilalți mă apreciază exact așa cum sunt și mă respectă
13. O liniște plină de iubire se află în interiorul meu acum
14. În fiecare zi mă simt mai liber, mai iubit, cu viața mea. Exact așa cum este ea acum
15. Fiecare atom din corpul meu este plin de încredere, iubire și pace
16. Mă port cu gentilețe față de mine și fac tot ce îmi stă în putință ca lucrurile să meargă bine ; tot ce depinde de mine, restul las în grija universului
17. Manifest acum numai relații interpersonale la cea mai înaltă vibrație
18. Sunt capabil să-i apropii cu consecvență pe cei cu inima deschisă, plină de receptivitate
19. Inima mea rămâne deschisă, chiar în cazul unor situații provocatoare
20. În mod natural creez relații pline de iubire și înțelegere
21. Sunt îndeajuns de curajos ca să împărtășesc altora ceea ce se întâmplă în realitate cu mine. Spun exact ce simt și ce gândesc
22. Oameni extraordinari vin în calea mea mereu
23. Fiecare om pe care îl întâlnesc în cale mă apreciază pentru ceea ce sunt cu adevărat
24. Atrag numai oameni echilibrați și sănătoși din punct de vedere mental în viața mea personală
25. Inima mea este gata să primească cea mai puternică și mai benefică iubire din viața mea
26. Partenerul meu este unul dintre cei mai înalți învățători din viața mea și cel mai bun prieten totodată
27. Îmi pun credința în Dumnezeu că totul va fi bine. Scap de frică, îndoială și nesigurață
28. Eu și partenerul meu avem o relație pasională, plină de viață, amuzantă și stimulativă
29. Sunt recunoscător pentru toată iubirea ce mi se dă să o experimentez
30. Mulțumesc ție Univers pentru această experiență de iubire necondiționată, perfectă pentru mine și totală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu