joi, 20 decembrie 2012

O data in calendar: 21 decembrie 2012!

"O data nu serveste decat scopului de a-ti distrage atentia si sa-ti aminteasca ca viata ta este supusa unui program, cel mai probabil altul decat cel propriul. Datele te tin in cursa ta de sobolani, te tin prizonier si iti limiteaza scanteia divina, deci elibereaza-te din sistem."
de YshatarStarseedsOnline.Net


Ce e 21 decembrie 2012? O data in calendar! 
E ceea ce definesti tu a fii!
Timpul este marea iluzie care ne permite sa ne experimentam, dar daca iluzia devine realitatea noastra, timpul de prinde in capcana sa. In marele miraj!
Opreste-te!
Cine esti? Cine esti chiar acum? Cine esti in acest minunat si cuprinzator MOMENT PREZENT care e fara de sfarsit? 
Nu cine vei fi pe data de 21 decembrie...
Daca te experimentezi pe tine in acest infinit ACUM, nu mai ai nevoie sa te atasezi de  "cine ai fost" si "cine vei fii" sau "cine vei devenii", pentru ca stii in fiecare moment CINE ESTI cu adevarat. Acesta este marele EU SUNT. Frumusetea este ca poti fi exact ACUM cine doresti tu sa fii!
Pentru ca ESTI CREATOR! Daca esti creator constient, creezi din trezie si nu din adormire!
Visul este viu si real!
Sa te creezi pe tine spunand: Eu sunt! Sa te descoperi  AICI si ACUM si sa stii cine esti cu adevarat. Si poti sa spui:
EU SUNT lumina divina!
EU SUNT completarea planului divin!
EU SUNT vointa!
EU SUNT iubire!
EU SUNT CEL CE SUNT!
EU SUNT CEL CE SUNT IN ACEST MOMENT! AICI SI ACUM!
 Deci in orice zi din calendar, 21 decembrie,2012 sau oricare alta zi poti fii in ACEST MEREU ACUM spunanad EU SUNT CEL CE SUNT!
SUNT CEL CARE SE EXPERIMENTEAZA PE EL (CEL SUNT IN ACEST MOMENT!) 
Asa ca FII TU INSUTI! CEL care alegi sa FII! Acel EU SUNT!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu